Revenirea în Top 40 WTA i-a adus Soranei Cîrstea (33 de ani) două super contracte de sponsorizare! Pe echipamentul de joc al româncei, lângă sigla sponsorului tehnic, au fost adăugate alte două logouri.
Sorana Cîrstea (32 WTA) a dat lovitura și a semnat un parteneriat cu Emirates Airlines, cea mai mare companie aeriană din Orientul Mijlociu. De asemenea, Cîrstea a obținut o sponsorizare și de la SabioTrade, o companie de servicii financiare.
Performanțele sprectaculoase reușite de Sorana Cîrstea în acest an la turneele WTA 1000 de la Indian Wells (sferturi) și Miami (semifinale) nu au rămas nerăsplătite! „Sori” a atras atenția sponsorilor, iar Emirates Airlines, sponsorul principal al lui Real Madrid, i-a oferit un contract sportivei din Târgoviște.
Logoul companiei deținute de guvernul Dubaiului a fost imprimat deja pe echipamentul de joc, alături de sigla New Balance – sponsorul tehnic al Soranei, și de un alt logo, al platformei de trading SabioTrade.
Într-o postare pe Instastory, Sorana Cîrstea a etichetat cele două companii cu care a semnat în această vară. Ea a jucat deja un meci cu respectivele logouri pe echipament, la turneul de la Wimbledon, fiind învinsă fără drept de apel de Beatriz Haddad Maia (Brazilia), scor 6-2, 6-2 în turul al treilea.
Sorana Cîrstea o eclipsează pe Simona Halep (54 WTA), cea care nu a mai jucat tenis de aproape un an din cauza suspendării pentru dopaj. După ce i-a luat fața rivalei sale și a devenit prima „rachetă” a României, Sorana este căutată de sponsori importanți, lucru care nu se mai întâmplă în cazul Simonei. Constănțeanca a pierdut mai multe contracte după izbucnirea scandalului de dopaj, Banca Transilvania sau Automobile Bavaria Group stopând sponsorizările pentru „Simo”.
Sorana Cîrstea a făcut recent dezvăluiri despre sponsorizările din tenis! Ea a afirmat că sponsorizările oferite sportivelor din estul Europei depind mai mult de aspectul fizic al jucătoarelor, decât de performanțele acestora pe terenul de tenis: „De exemplu, cele mai bine plătite: americance, chinezoaice, japoneze! Din Japonia e Osaka, de exemplu. Rupe! A fost în ultimii ani cea mai bine plătită sportivă din lume. E piața! Estul Europei nu prea vinde! Nu e același lucru și depinde foarte mult și de tine! Ce vinzi, cum te prezinți! Contează foarte mult și treaba asta.
Eu îmi aduc aminte, de exemplu, când aveam contract cu Adidas! Ei tot timpul, având în vedere că eu arăt binișor pentru o sportivă, îmi spuneau: ‘Mai bine arăți bine și ești Top 20 decât să nu arăți atât de bine și să fii numărul 1!’. Pentru că tu în momentul în care ești Top 20, oricum ești văzut. Ești acolo non-stop, în fiecare săptămână, la fiecare turneu. Și îmi spuneau: ‘Mai bine ești frumușică, Top 10, Top 20, decât mai puțin frumoasă și numărul 1!’. Adică și ei, îți dai seama, că au cotele lor, e o piață”, a declarat Sorana, în Podcastul „La Fileu”.
Introdu cuvântul căutat și apasă ENTER